1 июля 2012 г.

Իսպանիա-Իտալիա խաղին ընդառաջ: Go Spain, Go



Այսպիսով, «Եվրո-2012»-ի եզրափակչում դիտելու ենք Իսպանիա-Իտալիա հակամարտությունը: Առաջնության սկզբում, խմբային փուլի ժամանակ արդեն ականատես ենք եղել այս հակամարտությանը, որն, ինչպես հիշում եք, ավարտվեց 1-1 հաշվով: Սակայն այս անգամ այդպիսի հաշիվ չի կարող գրանցվել, քանի որ այդ դեպքում կավելացվի ևս 30 րոպե և եթե այդ ընթացքում էլ չորոշվի հաղթողը՝ խաղի ելքը կորոշվի 11 մետրանոց հարվածաշարի օգնությամբ, ինչը ես ամենահավանական լուծումն եմ համարում:

 Իհարկե ես երկրպագելու եմ Իսպանիային, բայց կա մի բայց... Ինչքան էլ Իսպանիան հզոր լինի, իմ կարծիքով, շատ քիչ են շանսերը, որ նա կհաղթի, քանի որ Եվրոպայի առաջնության ամբողջ պատմության մեջ չի եղել այնպիսի դեպք, որ մի հավաքական 2 տարի անընդմեջ դառնա հաղթող: Մեզ մնում է միայն սպասել և տեսնել ինչ կլինի: Համենայն դեպս մի բան հաստատ է, որ դիտելու ենք հետաքրքիր, լարված և հարուստ խաղ: Երկու հավաքականներն էլ ունեն նույն խաղաոճը և այդ պատճառով շանսերը հավասարազոր են: Երկու հավաքականներն էլ սիրում են փակ ֆուտբոլ խաղալ, գնդակ պահել և մրցակցի վրա հարձակվել միայն հակագրոհների ժամանակ: Երկու թիմերն էլ ունեն ֆուտբոլիստներ, որոնց վրա հիմնվում է ամբողջ խաղը և որոնք կարող են իրենց ճիշտ խաղաոճով հաջողության հասցնել հավաքականին: Երկուսն էլ ունեն ֆուտբոլիստներ, որոնք շատ լավ կարող են իրացնել ստանդարտ հարվածները և հետխաղյա 11 մետրանոցները:

Հ.Գ.Առաջին անգամ կյանքումս խաղադրույք եմ անելու մի հավաքականի հաղթանակի օգտին, բայց երկրպագելու եմ մյուսին:  Это бизнес- ничего личного...

Комментариев нет:

Отправить комментарий