19 ноября 2011 г.

Նամակ-բողոք մայրիկիս ինը տարեկանում


Ժամերով մտածում էի, թե որպես առաջին նյութ ինչ դնեմ բլոգումս: Վերջապես կողմնորոշվեցի: Մայրիկիս խորհրդով՝ որպես բլոգեր առաջին նյութս տեղադրեցի մանուկ ժամանակ գրածս նամակներից մեկը: Նամակը տպագրվել է Տարեգիր թերթում:

 ՀՈԳՈՒ ՃԻՉ
Ինը տարեկան տղայի բողոքները իր տատի խստաբարո վերաբերմունքից 
3 փետրվարի-Մամ, Էմման երեկ ինձ ասաց՝ վեր ընկի քնի, անասունի մեկը:

4 փետրվարի-Մամ, երբ ես Էմմային ասացի ուրիշ շոր տուր, ինքը չտվեց: Ասաց, որ էդ շորը հագի: Ես իրեն չլսեցի և գնացի շոր հանեմ, որ հագնեմ: Ես գնացի մեկ հատ թենիսի վերնաշապիկը հանեցի, էն, որի վրա գրած է թենիս և մեկ հատ շալվար: Նա եկավ այդ երկուսով խփեց ոտքերիս և ձեռքերիս: Ես լացեցի և հանգիստ պառկեցի: Երբ որ ես ասացի՝ Էմմա, սոված եմ, հաց տուր, ինքը չտվեց: Նա ասաց՝ ջանդամին, թե սոված չես: Հետո ես պառկեցի: Մի քիչ հետո որ ես հարցրեցի՝ նա ասաց. չգնա՞մ սրան ծեծեմ, ա'յ էշ, դու ե՞րբ ես էսքան շուտ հաց կերել: Հետո նա հարցրեց. այստեղ մի քանի հատ պիլմենի կա, կուտե՞ս: Ես ասացի այո: Իսկ նա ասաց զահրումար: Հետո նա ասաց. անշնորհք լակոտի մեկը: Երբ Կառան զանգեց, նա ասաց բան եմ սարքում, որ տամ էդ լակոտը ուտի: Նա ասաց էշ:

5 փետրվարի-Մի քանի օր նա ինձ վատ բառեր էր ասում: Ես այդ ժամանակ բանի տեղ չէի դնում: Երեկ գիշեր էլ չդիմացա և ասացի. քույրդ ա:

6 փետրվարի-Մամ, ինքը ինձ նեղացնում է, վատ բառեր է ասում, ծեծում է, ես մեկ է, իրա համար գժվում եմ: Բայց աշխարհում ամենաշատը քեզ եմ սիրում: Էրեխեքը ամենաշատը իրենց մամաներին պետք է սիրեն, չէ՞:

Քո ԱՇՈՏ

6 комментариев:

  1. Ashot jan, yntaniqov kardacinq qo arajin nyuty u artasvelu astitchan urakhacanq! Aysuhet qo blogi mshtakan yntercoghn enq!

    ОтветитьУдалить
  2. Ashoooot!!! Es meraaaa!!! Shat em sirum es hodvacd!!! NM

    ОтветитьУдалить
  3. Ashot jan ushks gnac cicaxic,kani vor kardum ev patkeracnum eji kez ev Emmajin erkxosutjan entackum.Jes hisheci Emmaji ansahman sere ko handep.

    ОтветитьУдалить
  4. Ashot jan, inch mexks takcnem, kardaci ev artasveci. Chisht yntrutyun es katarel dnelov vorpes arajin blogi nyut. Apres, так держать!!!
    Margarita (idep, ko kurseci Rubeni mayr)

    ОтветитьУдалить