19 ноября 2011 г.

Բողոքները շարունակվում են: Բարելավումներ չեն սպասվում:

20 փետրվարի-Մամ, Էմման ինձ ասաց. «Վայ, Աշոտ, դու ի՞նչ տեսակ երեխա ես»: Ես ասացի. «Էմմա, հազար անգամ եմ ասել. Մարդը տեսակ չունի: Կատուն ունի, շունը ունի, կապիկն ունի, մարդը չունի»:

26 փետրվարի-Մամ, ես Էմմային ասացի. «Էմմա, ես ինը տարուց բանակ եմ գնալու: Այնտեղ ասելու են՝ ավլի, ես չեմ ավլելու: Նրանք հաստ երկաթով խփելու են գլխիս: Այ, դրանով նրանք խփելու են երկու ամիս: Ու ըտենց երկու ամիս... Հետո ես իրենց ընկերն եմ լինելու: Նրանք այնտեղ որդով փլավ են տալու: Մենք պետք է շուն, օձ, թռչուն որսանք, որ ուտենք: Այնտեղ կան շատ կարիճներ»: Դրանից հետո Էմման լաց եղավ և ասաց. «Ես քեզ բանակ չեմ թողնի: Ես ասացի. «Հա՞: Դե ուրեմն 5000 դոլար պատրաստիր»:

28 փետրվարի-Մամ, Էմման ինձ ասաց. «Սատկես, սատկես պրծնեմ քեզնից»: Ես ասացի. «Ասա, ասա, տեսնենք, որ ես մեռնեմ՝ քեզ ո՞վ է պահելու»:

Քո ԱՇՈՏ

ՀՈԳՈՒ ՃԻՉ

Իննամյա տղայի օրագրից

27 ՄԱՐՏԻ
Մամ, երբ ես Էմմայից ջուր եմ ուզում, ինքն ասում է. «Մեծ տղա ես, ինքդ վեր կաց, վերցրու»: Բայց նա իր ծաղիկներին միշտ ջրում է: Ես այդ տեսա և ասացի. «Էմմա, պատկերացրու ես քո ծաղիկն եմ, ինձ էլ մեկ-մեկ ջուր տուր»: Դրանից հետո Էմման ասաց. «Մեռնեմ ծաղիկիս» և մի բաժակ ջուր տվեց: Թե չէ կթառամեի:

3 ԱՊՐԻԼԻ
Երբ «Ա1+»ը փակվեց, ես ասացի. «Վա~յ, մենք կաղքատանանք»: Ու լացեցի: Էմման ասաց. «Ոչինչ, մայրդ «Առավոտում» կաշխատի և մենք չենք աղքատանա»: Դրանից հետո ես շատ-շատ ուրախ եմ:

4 ԱՊՐԻԼԻ
Մամ, մի առավոտ Էմմային ասացի. «Ես քեզ շատ եմ սիրում»: Իսկ նա ասաց. «Աշոտ, դու կարող է՞ ստից ես ասում», ես ասացի. «Ռոբերտ Քոչարյանն է սուտ ասում, որ չէր ուզում «Ա1+»-ը փակվի: Բայց եթե նա չէր ուզում` ինչու՞ փակեց»:

1 комментарий:

  1. Ashot jan, kardum em dprocakan aghjikneris het, bolorov cicaghum enq. Amen meks- yurovi imastavorats. Aynqan kyanq ka aydtegh- mi amboghj vepi nyut!

    ОтветитьУдалить