19 ноября 2011 г.

Ամանօրյա շնորհավորհանք հայ ժողովրդին 11-ամյա տղայից:

Երկու տարի անց, երբ վիճակս քիչ թե շատ բարելավվեց՝ որոշեցի վերջապես շնորհավորել հայ ժողովրդին Նոր Տարվա կապակցությամբ: Թե ինչ ստացվեց ներկայացնում եմ ձեր ուշադրությանը:

ԱՄԱՆՈՐՅԱ ԴԻՄՈՒՄ ՀԱՅ ԺՈՂՈՎՐԴԻՆ


Սիրելի ժողովուրդ, այս վերջերս ես շատ եմ թուլացել մաթեմատիկայից: Առանց դասը կարդալու՝ փորձում եմ գրել: Բայց իմ բոլոր պատմողական առարկաները «5» են, բացի «Հին աշխարհի պատմությունից» եվ «Աշխարհագրությունից»:Դեկտեմբերի 18-ից բոլոր դպրոցները, մանկապարտեզները եւ քոլեջները փակվել են ահավոր գրիպից: Խորհուրդ եմ տալիս՝ ձեր երեխաներին սխտոր տաք եւ ուլունք կազմած կախեք նրանց վրա: Ուզում էի մի լավ բան գրել Քոչարյանի մասին, որ վրաս խոսակցություն չգա եւ ասել, որ շատ լավ բան է արել, որ հրամայել է փակել դպրոցները: Բայց մամաս ասաց, որ Քոչարյանը կապ չունի՝ առողջապահության նախարարն է հրամայել: Շնորհակալություն նրան, որ այդպիսի բան արեց:Նաեւ բարի է Ռոբերտ Քոչարյանի խորհրդական Բագրատ Եսայանը, որ Քոչարյանին խորհուրդ է տալու անվճար դարձնել բոլոր հիվանդանոցները: Այդ մասին ես իմացա հեռուստացույցից: Բայց ես դրան ուշադրություն չէի դարձնի, եթե նրան անձամբ չճանաչեի: Բագրատն ամեն առավոտ վեր է կենում եւ մինչեւ ուշ գիշեր պայքարում կաշառակերության դեմ:Ժողովուրդ ջան, մեր տանն ամեն ինչ խառն է: Էմման վազում է հետեւիցս, որ խփի, բայց ես փախնում եմ: Հոգնել եմ, ժողովուրդ ջան, հոգնել եմ այս գովազդներից: Դեռ ամանորը չի եկել, բայց միլիոն հատ ամանորյա գովազդ կա: Մի գովազն օրը միլիարդ անգամ ցույց են տալիս: Ես այդ գովազդներն արդեն անգիր եմ արել: Հատկապես այդ լոտոները, ժողովուրդ ջան, 100%-անոց սուտ են: Մարդկանց են ցույց տալիս, որ շահել են, բայց սուտ է: Նրանց ուղղակի 50 դոլար են տալիս եւ պատվիրում խաբել: ՙՇահող լոտոն՚, ՙՇահող ակնթարթը՚, թվերը, մեքենաները եւ գանձարանը սուտ են: Ու~ֆ: Մի հավատացեք: Իզուր փող եք ծախսելու: Մանր շահումներ լինում են, բայց մեծ՝ ոչ: Ցտեսություն:

Աշոտ Իսրայելյան

11 տարեկան

Հ. Գ. Հա, մոռացա, ձեր Նոր տարին շնորհավորել:        




Комментариев нет:

Отправить комментарий